Ask-bebegim İnatla takıntı yaptı eşim de. Yani bir sorun teşkil edecek olsa ben tutar miyim evde anne olarak, asla! Ama yok anlatamıyorum.. Yazılar makaleler bulup atıyorum ona okusun diye, okuyoe mu bilmiyorum 😒 Kedim 4 yaşında hiçbir zararı yok zaten günün cogunlugunu rahat ettiği bir köşede uyuyarak geçiriyor. Gerçekten ben de merak ediyorum ama şu son günler inanılmaz gerginim bu konuya 😓 Çünkü huzursuzluk çıkacak belli.