Esoo06 allah razı olsun bugün bi tartışma sonucu cok fazla ağladım ve kasıklarıma ağrı girdi özellikle sağ kasığıma. Korkudan ilacımıda erken içtim. İç çamasırım biraz fazla ıslaktı. Akıntı gibi lekeli veya koyu bi tabaka değildi bariz sıvıydı. Korktum acaba suyummu geldi diye. Ama doktorum baska yere gidersem alttan muayene edeceklerini beni bosuere endişelendirceklerini söylemişti. Gitmedm hastaneye ağrımda geçti zaten ama pazartesi soluğu doktorumda alıcam. Tabi bu süre zarfında yine böyle bi ıslaklık görürsem gidicem hastaneye of bilmiyorm ya hayırlısıyla sağlıkla bi doğsaydı vaktinde. Ben ilk hamileliğimde hiç su gelmesi nişan gelmesi yada sancı yaşamadm o yüzden şuan neyin ne olduğunu ayırt edemiyorum cok tecrübesizim