Feyzaclk Ben doğum sonrası pijamalarımı s beden aldım önceden xs beden olduğum için 😥 (47 kiloydum) şu an 61 kiloyum ve sanki olmayacak gibi geliyor. (36+1) Değişim ya da iade şansım da yok. Sizce olur mu üstüme göbeğim ve kilom ne kadar gider? Şu an ki aklım olsa L bile alırdım sanırım 🙁
Feyzaclk SnickersDondurma M beden almak istedim ama kalmamıştı bende nasıl olsa göbeğim gider diye düşünüp sadece bir beden büyük aldım
Minigininannesi Feyzaclk s giyiyordum m aldım oluyordu doğum sonrası hemen gitmişti kilolarım bence gider
Balbebek012 Feyzaclk bence olur 1.60 61 kg kilolu sayılmaz ee doğumda göbek gidiyır olur yani ben şu an 34 haftalık hamileyim ş pijamalarım hala oluyor
Cigerekacankedituyu Feyzaclk ahahah aynıyız ya. 🤣🤣 ben de gitmesine güveniyorum açıkçası. Gitmezse de altların lastiklerini değiştiririm, uzatırım, üstlerin de düğmelerini iliklemem yine giyerim jajdjsjsj her türlü giyilir pijama, boşver 🤣
Feyzaclk Cigerekacankedituyu mesele hastanede giyememek olcak benim için evde bi süre sonra illa ki olur 😂
Cigerekacankedituyu Feyzaclk valla daracık daracık giycem, napayım. Şu an biraz dar geliyor denedim de, ama çok değil, birazcık. 36 haftadayım, daha fazla şişmem herhalde 🤣 şişersem de gecelik almıştım, onunla devam…
Feyzaclk Cigerekacankedituyu bitane gecelik ben de koydum hic de hosuma gitmiyor ama onu giycem sanırım mecbur kalırsam.. ne hevesle almıstım püü 😂 sizde mi s beden aldınız? Kaç kilosunuz şu an
Ece_burhan Feyzaclk ben pijamami 33 haftalikken aldim be senin kiloyla ayniyim belki gecmisimdir tartıya cikmadim 45 kiloyla hamile kalmistim suan 34+6 haftalik hamileyim L beden siparis verdim inanir misin o da olmadi son iki dugme iliklenmiyor😄😅 hic s m beden almayin derim ben rahat olsun