Bal1234 zararlı tabi ki kan basıncının daha fazla artmasına sebep olur ayrıca sizin tansiyonunuz yüksek değil psikolojinizi bozmanızın sebebini anlamadım yüksek olmayan tansiyon için neden bişey yapma gereği hissediyorsunuz dertsiz başınıza dert aramayın lütfen bu günler hızlı geçiyor tadını çıkarın hamilelikte tansiyon yükseldiğinde sizin ölçmenize gerek kalmadan anlarsınız zaten