Bal1234 Kızlar 32 haftalık hamileyim tansynm sınırda ckyo ne yapmam lazm hastsnsye gdyrm orda biraz duzelyo tekrar gondeyrlr smdi 13 oldu
pandasever Bal1234 canım öncelikle sakin kal. Stres yapmamaya çalış daha çok çıkar. Limonu sıkıp iç bol su tüket. Dr a gidene kadar da tuzu baharatı vs kes. 15 olursa muhakkak hastaneye git
Susu_09 Bal1234 stres de etkiliyor sakin kal kafana takmamaya çalış bayramdan sonra doktoruna söylersin olctuklerini yaz bı kağıda
Bal1234 Susu_09 sürekli icyrm bilmum zaten bir haftadır hstssnydm önlem amaçlı ttlr beni düşünce taburcu ettiler protein kaçağı da sinir da çıkmıştı
Bal1234 pandasever teşekür ederm zaten limonlu su icyrm sürekli smdi 12 ile 13 arası degsyo dinlendgm halde doktr tansyn ilacids baslatmyo ne oclj bilmym
dilanklnc1717 Bal1234 eğer korkulacak bir şey olsaydi doktor direk ilaç tedavisinde başlardı demeki o kadar kötü degil tansiyonun içini ferah tut panik yapma sakin mümkünse tansiyon aletini gözünün önünde kaldır onu gördükçe tedirgin olursun
Bal1234 hemsireanne55 hastensye ggtggmde 13 ve 14 ckyo ve daha önce kayıprmda var baş agris8 da olnca yukselyo evde böyle 13 sinir dediler bana
Eylulperisi hemsireanne55 aynen bende anlamadım 36 haftalık hamileyim başından beri 12/8 13/6 geliyor doktorum gayet iyi diyor yüksek değil ki 12 13
Bal1234 dilanklnc1717 ya zaten çok panigim bilmhrm gunesede cktm havalr da çok sıcak doktr hep ölç dedi ondn yanımda
hemsireanne55 Aylinsevim tansiyonu yüksek birine ayaklarını yüksek tut diyerek kan basıncının daha artmasına sebep olduğunu öğrenirsiniz inşallah
Ebru-29 Aylinsevim tansiyon düşünce ayaklar kaldırılır.bilmeden yazmayın lütfen iyce çıkar tansiyonu.yapiyorsaniz siz de yapmayın