Merhaba kızlar şimdiden iyi bayramlar hepinize:) 12+3 üm ve belirtisiz geçiriyorum ilk başlar bel ağrım karın ağrım vardı fazlasıyla böyle belirtisiz geçiren annelerim var mı merak ediyorum.. cinsiyet ile de alakası olduğunu düşünmüyorum erkek diyor çevremdekiler 😅