A_svgn Selam kızlar sat 18 mayıs hesaplamalarıma göre bugün 5+4 olduk beta 1404 iken vajinal ultrasonda kesem gözüktü kalp atısı henüz yok 2 hafta sonra tekrar gideceğim yoğun bir belirtimde yok göğüs hassasiyeti dışında sizde durumlar nasıl benimle aynı olan var mı 🥹🫶
buket07 A_svgn benimde son adet tarihim 25 mayıs çift çizgi gördüm. Beta 78 di geçen hafta. Bayram sonrası gideceğim umarım kese oluşmuştur
Beyhantugrul A_svgn 5+5 iz bizde bayramdan sonra keseyi görmeye gidicez doktora ilk gittiğimde beta 195 di vajinal ultrason yaptırmadım geçen cumartesi 1535 di betam
LamiyaCetinkaya A_svgn 12 oldu saat, 5+5 olduk, sat 19 Mayıs. Ben henüz kontrole gitmedim 2-3 güne gidicem. Pek belirti yok, hatta hafif krampları ve uyku isteğini saymasam başka hiçbir şey yok. İkinci gebelik bu 🥰
Tobeshh A_svgn Benimde 5+0 şuan henüz keseyi görmedik bayramdan sonraki çarşamba gününe randevum var hayırlısıyla inş güzel haberler alırım 🙏 bende hafif ağrılar oluyor kasılmalar umarım sağlıklı bir şekilde ilerler hepimizin 🤲
Hilalikoo Öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın ♥️Ben 4+4 üm henüz doktora gitmedim 🙈 haftaya perşembe için randevu aldım 6 haftalık olmuş olcam. İnşallah bebeğide kalp atışında görürüm ♥️
Buketedaa Hilalikoo yaa merhaba sizinle aynıyız bende bayram sonrasına randevu alacağım inşallah sağlıkla görürüz ve kalp atışı duyarız 🙏🙏🙏🙏🥰🥰🥰
duriskonunannesi buket07 sat aynı benim de dayanamadım dün gittik çok minik bir kese gördük ama tabi yolk saç görünmedi kese çok küçüktü bayram sonrasi anca görünür kalp atışını çok sonra görürüz dedi doktorum
Esraa___ Bende 5+6dayım ikizlerimin kalpleri atmaya başlamış dün ultrasonda gözüktü, Rabbim sağ salim bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
Semus06 Merhaba bende 5+3 ikizlerimi bekliyorum dun keseleri gorduk 10 temmuzdada kalp atislarini dinleyecegiz insallah🙏🏻
Tobeshh Beyhantugrul herkes bayramdan sonraya kalmış ☺️ umarım sağlıklı bir şekilde oluşmuştur keselerimiz 💛 bende 5 ci haftaya girdim sanırım hesaplama son adet tarihine göre tapılıyor değilmi ?
buket07 duriskonunannesi ben salı günü gideceğim. Kese düzgünse ve etrafında kanama yoksa sorun yok şuanlık.
duriskonunannesi buket07 doktorumuz problem olacak bir şey söylemedi sadece çok küçük olduğunu bayramdan sonra anca görebileceğimizi söyledi görmek bile rahatlattı ama en azından dış gebelik ihtimalini eledik
Semus06 edalingoo edalingoo merhaba benimkiler tup bebek 8 haziranda cift emriyo transferi oldum 16 haziranda hcg 191 cikti 18 haziranda 403 cikti sonra 26nda keseleri gorduk cok sukur 🙏🏻