geçen hafta başladık nstye sancılarım çıktı 1hafta arayla tekrar muayene için bugün hasteneye geldim tekrar nstye girdim yine aşırı sancı çıktı ama benim hissettiğim ağrılı bir durum söz konusu değil sizin dediğiniz gibi bebeğim sağ veya ortada sürekli toplanıyor on hissediyorum kasılma olarak belli bi aralıkltanzsonra düzeliyordu hareketleri tekmelemeleride kuvvetli tabi bu arada. Bugün yatış verildi 34 haftalığız ama ciğerlerinin gelişmesi açısından ve erken doğum riskinden yatırdılar. İlaç tedavisi fitil serum iğne düzenli takiple durdurulmaya çalışılıyor. Her hareketini toplanmasını izler oldum gerçekten psikolojim aklım fikrim onunla uykusuzum inşallah vaktinde gelir sağlıkla gelir miniğimm tek temennimiz o 🤲