Kızlar 32+4 üz bugün. Son 1 haftadır düzenli her akşam göbek deliğimin sağ üst köşesine toplanıyo ve içerden ittiriyo sanki nefesimi kesiyo minnak kızım😬 asla şikayetçi değilim nefes alabilsem iyi ama😂😂 ilk oğlumda böyle şeyler yaşamadım çok zorlanıyorum şimdi. Bu anlarda nst ye gidip girmek gerekir mi? Elimle masaj yapıyorum karnıma 1 saatte anca düzeliyo. Bazen gün ortasında çok kasılıyor öyle sertleşiyo. Böyle anlarda geçmesini mi bekliyoruz sadece? 🥲