Kızlar ben geçen ayın 14 düşük yaptım bu ay tekrar hamile olduğumu öğrendim beta 6 gün içinde 249dan 3775 yükselmiş keseyi gördüler ama bu değere kese küçük dediler böyle bi problem yaşayan oldumu? öyle çok moralimi bozdularki sağlıksız gebelik olabilir falan diye