Kizilciksurubu aminehumamoms 1 kere hamileliğimin ilk zamanında yedim, yenilmemesi gerektiğini öğrenince bir daha hiç yemedim ki ben ciğere bayılırım. Doğumdan sonra yiyeceklerimin listesinin baş sıralarında kendisi:)
Hshfhfnn Mltsnl merhaba dalak yerseniz elinizi vücudunuza sörerseniz yüz olsun kol bacak falan nereye dokunursaniz orda lekeler oluyor bilginize ben şahsen yasadim
Mltsnl Hshfhfnn evet onu da duydum ben yedikten hemen sonra ellerimi yıkıyorum bir yere değdirmedim çünkü annemde bende ciğer yemiş göbeğimde leke var ☺️
Hshfhfnn Mltsnl aynen öyle elinizi yikarsaniz bişey olmaz ben kurban bayraminda bilmeden yemiştim dalak hamileyken şimdi oğlumun kalçasının üzerinde yuvarlak kırmızı bı leke var 😊
aminehumamoms Melodimm sormadım kendi doktoruma internette hep yenmez fazlası zarar yazıyoda oyuzden merak ettim canım
Melodimm aminehumamoms İnternet den okuma internete kalsa ot gibi yasicaz😂😂İnternetde rezene içmeyin diyor.Ama ben doktoruma sordum içe bilirsin dedi.Yani orda yasakli çok şey aslinda kişiden kişiye degisiyor.İcin rahat etsin sor doktora.
prensesannesi_2227 aminehumamoms bn yemıstım 1 kere kendım kestım pişirdim flan arnavut cıgerı yapmıstım.eldıven gymıstım leke kalır dedıler bebekte mesela şeftalı yeme tüylü olur dedıler eldıvenle kabuk soyup yedıgmı hatrlyorm 😁