Caglaermis1 aminehumamoms bunu daha yeni sizden duyuyorum ben ilk aylardan belli sakatat ürünlerini alıp tüketiyorum şuan 8 aylık olduk kızımla çok şükür saglikliyizda
H1z2a3 Caglaermis1 sakatatın fazlası zarar canım içinde fazla a vitamini olduğundandı galiba çokta hatırlamıyorum ama
Nerfemm aminehumamoms 1 2 kez yemisimdir. Hatta kurban bayramindan sonra yine yemegi düşünüyorum 😂😂 cok severim
H1z2a3 aminehumamoms ben yedim iki defa çok olmasın yiyebilirsin diğer hamileliklerimde de yemiştim çünkü
Melodimm aminehumamoms Ciger sevmem ama Kurban Bayramı bahçede annemler mangal yaparsa tanıda bakarim.Kendi doktoruna sordunmu peki.Ben bugün biktirdim kadini😂😂Kahve icilirmi falan.😂😂İzin verdi
aminehumamoms Melodimm sormadım kendi doktoruma internette hep yenmez fazlası zarar yazıyoda oyuzden merak ettim canım
Cimcat aminehumamoms evet yedim , güvenliğinden emin olduğun yerde yiyebilirsin dedi doktorum 1 kez yedim şuana kadar
mhmtsmy aminehumamoms arada bir az yemek kaydıyla birşey olmaz ben de bir iki kere yemiştim eğer abartmazsan sık yemezsen sıkıntı olmuyor
Gezgin1Anne Ben 2 kez ciğer, 1 kez de kokoreç yedim. İyi pişsin diye tembihlemiş idim. Canım çekmişti yedim gitti
gulayse_38 Mltsnl sakatat çok severim ama ciğer de hiç sevmem ağzıma vurmam aksine 🤣 dalak hiç yemedim
Hshfhfnn Mltsnl merhaba dalak yerseniz elinizi vücudunuza sörerseniz yüz olsun kol bacak falan nereye dokunursaniz orda lekeler oluyor bilginize ben şahsen yasadim
Mltsnl gulayse_38 ben tüp mideliyim diye hiç bişey yemiyordum ama 2 kez ciğer yedim ve bir kez de dalak yemeyi düşünüyorum 😀
gulayse_38 Mltsnl yiyebilirsiniz çok iyi olur tabi ülkece faydalı şeyleri tüketmekten kaçınıyoruz çünkü 🤣