cerenil bende gercekten hasta olmaktan korkuyorum ve yatagın yanına yedek kıyafet koyup gece surekli degıstırıyorum en azından daha rahat uyuyorum. Ben doktora sordum ama bu kadar terlemiyordum o aylarda .bana bazı kadınlar üşüdüğünü soyler bazılarıda terlediğini demişti. Normal oldugunu soyledi ama bence normal degıl 😂