Bayrama kayınvalidemlere geldik 2 gündür odalara kapanıyorum, 36 haftalığım ayaklarımın yanmasına engel olamıyorum. Onlara bir faydam da yok. Bel ağrıları yüzünden odalara çekilip uzanıyorum. Ayıp mı oluyor diye de düşünüyorum ama özellikle bu hafta hiç halim yok. Yarın annemlere gidip bayramlaşıp sonra kendi evime kapanmak istiyorum