Busra30 Sevval0308 evet ilk olarak bir kızım olacak inşallah:) ne zaman geleceği konusunda hiç fikrim yok sanki gelmeyecek gibi
Smyyns 37+4 deyim korkular içinde nasıl doguracagim ne zaman doguracagim ki artık doğurmak istiyorm biraz olsun uyumak istiyorum ne zormuş Rabbime elhamdülillah her nimete ama çok yoruldum uyumamakdan agrilardan 😓