Nur001 Kızlarr bizim bugün butonumuz geldi adettendir dedik ☺️ Heyecanınız var mı kendinizi hazır hissediyor musunuz 🥹 Bide içine ben şu haftada doğursam diye doğup o haftada doğum yapan var mı ? Ben sanki 36 da doğuracakmışım gibi geliyor 😅
_nigarr24_ Nur001 yaaa bu butonu gördüğüm gün dün gibi aklımda😁39. haftadayız doğuma hazırlanıyoruz. 5 hafta ne çabuk geçti ya. Ah ah zor geçse de özleyeceğim hamileliği 🥹(yooh bee ne özleyecem bitse de kurtulsam🤣)
Rabissssscee Nur001 ay darısı bizim görmemizeee 🥹 yorucu korkulu bir gebelik geçiriyorum elhamdülillah her halimize de vakti zamanı gelince elimde bi görsem herşey geçecek gibiii 🥹🥹
Nur001 Rabissssscee Aminn inşallah benim de her doktor kontrolüm çok stresliydi her gittiğimde başka bir problem duydum inanın hepsi geçici son zamanlar gelince doğurmak istemiceksiniz 🥰
Sevval0308 Busra30 valla bugün kontrolüm.vardi gittim doktor kanalda değil bu haftayı geçirir dinlen dedi ama bizim bayramlar kalabalıktır gerçi iş güç yaptirmazlar amaa.bir bakıma gelsin istiyorum bir bakıma bu hafta geçsin istiyorum korkuyorum ama korkmuyorum çok garip hislerdeyim😂😂
Nur001 Sevval0308 Benim de içimden bi his bayramdan sonra doğuracaksın diyor ama tedirginim 36 da doğurmak da istemiyorum sanırım son günleri dinlenerek geçirmek en doğrusu 😂
Busra30 Sevval0308 Allah yardımsınız olsun benimde ilk gebeliğim korku panik herşey üst üstte ne yapacağımı bilmiyorum hele sayılı günler kalınca 🫣
Sevval0308 Busra30 aynen de öyle benimde ilk tirstigim tek şey acaba nasıl baslayacak su mu gelecek Nisan mi yoksa direkt sancı mi nerde yakalayacak beni yada bunların hiç biri gelmez de suni alırsam ondan korkuyorum ama sonra rabbim bir kabına koymuştur elbet diyorum bakalimm nasıl olacak