Hiram_17 doğumu tamamen korkusuz endişesiz beklekmek olmaz bence diye düşünüyorum. Tabi her şeyin kararında yaşanması gerektiği gibi bu süreç de kararında yaşanmalı. Doğuma bakış açınız, daha önceki yaşadıklarımız duyduklarımız çok etkiliyor. Ben eğer imkanınız varsa destek almanızı öneririm. En basitinden devlet hastanelerinde ücretsiz gebe okulları oluyor. Etlik şehirde de var. Bana çok faydası oldu, insan daha önce yaşamış olsa da her gebeliğindeki süreci ve doğuma bakışı farklıdır. Oraya gitmenizi tavsiye ederim.