_nigarr24_ Esenturgay benim suyumda azalma var,doktorum şehir dışında. Aslında biraz korkuyorum suyum biter de haberim olmaz diye. O yüzden hemen gelsin de sıpa, doktor farketmiyor özele de giderim.
Nerfemm _nigarr24_ benim tam 40ta dogmustu gunu gunune. Bunuda 3 gün erken dogurursam babasiyla ayni gün dogmuş olacak 😂 evdeki hesaplar çarşıya uymuyor malesef😂
Binnurr1 Nerfemm Benimde hiç sancım yoktu dün gittim çatı muayenesinden sonra kanlı akıntı bugünde devam ediyo ama açılmam yoktu dün hiç. Bekliyorum bende ne zaman gelcek bakalım inşallah sağlıkla alırız hepimiz kucağımıza☺️
Nerfemm Binnurr1 kanaman çoksa git doktora. Benim azdı doktora gittigimde eve git bir pedi doldurursa gel ddemisti.
_nigarr24_ Esenturgay pazar günü ultrasonda dediler. 36+6 da suyun ölçümü yapıldı detaylıda 17 cm’di. 38+0 da 5.7 cm olmuş