Binnurr1 nisan geldigindi gündüzdü hiç sancım olmadı. O gece otururken yavastan minik minik başladı baktim belli araliklarla geliyor dakika tutmaya başladım. Nasılki 5 dkkada 1e düstü ozaman hastaneye gittim. Orda nstye bagladilar ve sancım kesintisiz olarak gelene kadar bekledim. Sonra ara ara açıpmalara baktılar yeterli açilma olmayinca suni sancı verdiler falan derken sabah 10u buldu doğumum. Allah tek nefeste kurtarsın inşallah canım sağlıkla al bebegini kucagina