Tugbavepamuguuu MUSU21 benim de şuna 20+6 ama sağlık ocakları kapalı pazartesiye kadar pazartesi yaptırcam 21 küsürde bi zararı olmaz herhalde değil mi
MUSU21 Tugbavepamuguuu yok olmaz ben olsam vurdururdum ztn hemsireniz de soylemis ama tabi doktorunuza da danisin. Ben saglikci olmadigim icin yine de sizi yonlendirmem dogru olmaz
anneolmakzoramagulusuyeter_ Tugbavepamuguuu daha önce yapıldıysa gebeliktede en az bir doz daha yapılıyor ama ikinci dozu yaptırmak zorunda değilsiniz ben öyle yaptım bı doz gebelikten önce yapılmıştı bı doz da gebeyken
Irem97- Tugbavepamuguuu bende sordum daha önce vuruldun mu dedi doktorum 2020 de vuruldum dedim o korur dedi ama bilemedim
Tugceliko-19 MUSU21 hayır ben de tek doz yaptırdım ama 2 yıl önce olduğu için gerek yok dedi şu anki gebeliğime çünkü 5 yıl koruması varmış
Hazal-karatepe Tugbavepamuguuu 11 ay önce bende tetanoz aşısı oldum 23 haftalığım bir doz daha yaptıracağım bugünlerde.