Aynı durumu ben de yaşadım geçen yıl hamileligimde tetanoz aşısı olmuştum yine olmamı istedi ebe ısrarla aradı vicdanen yaptırdım ama huzursuzum açıkçası özellikle de son günlerde aşıların bebek üzerindeki olumsuz etkilerini okudukça da kötü hissediyorum