Elif-kurt25 Mavidunyamm toplanıyor kuzum sık sık fazla suyum var zaten her şekilde bu beni korkutuyor
Mavidunyamm Elif-kurt25 Eğer kendini yorduysan bayram temizliği vs. Ondan da olabilir uzan dinlen bakalim geçecek mi
cerenakgl Elif-kurt25 bende Erzurumluyum. Ama eşimin görevinden dolayı İstanbul’da yaşıyoruz. Doğum için memleketime geleceğim .❤️
Eylulmom 38+3 den sesleniyorum yalancı sancı ahahah benimde aynısı oluyor bu bebeler karnımızın içinde bize fake atıyorlar 🤣
Semgrr 37+4 bende aynı durumdayım vajinaya baskısı o kadar fazla ki ayakta duramıyorum hele dünden beri sağ bacağımda ki kramp tan zor yürüdüm sıcak su falan koydum öyle geçti
Minaesra Semgrr banyo yapın o durumda baya rahatlatıyor dün ben çok kötüydüm banyo beni kendime getirdi 🙏
1oguzannesi Elif-kurt25 evet dogum belirtisi bebek yerleşmis kanala bende o sekilde dogurdum 5 dk da bir tuvalete koşuyodum
Elif-kurt25 Minaesra yaptım kuzum iki kere girdim duşa iyi gelir diye gram uyuduğum yok kasılmalar yüzünden
NewMom__ Elif-kurt25 O nasıl başlık kız çişe gitme aralığım 7 dk acil yardım mı😂 leğen mi tutak nasıl yardım istersin 😂 Doğuracan gibi geldi bana😂
Elif-kurt25 NewMom__ valla ne yazacağımı bilemedim bende 7 dkda bir cismi olur 😂 dogurcam filan sandım korktum tecrübelilerden fikir alam dedim 😂😂😂