Arkadaşlar daha doğumuma var ama çevremde o kadar çok konuşan insan var ki şimdiden korkmaya başladım biri su veririz diyor senin haberin olmadan yine içiririm diyor biri su verilmez diyor (kayınvalidem ve ekürisi) psikolojim alt üst daha doğurmadan biri kundak diyor biri yarım kundak diyor bende tecrübesizim kim haklı kim haksız bilmiyorum doktoruma göre hareket edeceğim diyorum kayınvalidem başlıyo çok bilmişliğe delircem siz neler yaptınız sizi de dinlemek isterim su verdiniz mi?