Betulnnmz _Nuni_ çatladıkca kaşınıyor diye biliyorum ben o yüzden kaşımayaym diye sürünüyorum sürekli pehlivan gibi 😀 birde üstünü bir yazma ile sarıyorum kaşırsam da direk temas etmeyeyim diye 😃
adatuna 16.haftada başladım sürmeye, elbette genetik faktörler önemli ama ben elimden geleni yapmak istiyorum 😀 hem sabah hem akşam lierac + biooil dönüşümlü sürüyorum
Selinanl _Nuni_ ben ilk günden öğrendiğim günden beri bebek yağı sürüyorum dalinin 39+2 yim sürmüyorum artık unutuyorum daha doğrusu bir tane bile çatlağım yok.