_Nuni_ Kızlar bu çatlak kremlerini ve yağlarını göbeğinize kaçıncı aydan itibaren sürmeye başladınız?
Sengul-9798 _Nuni_ çatlaklar oluşmaya başlamadan önce sur ne kadar erken surersen o kadar iyi çatlamaya başladıktan sonra sürünce hiç fayda etmiyor illaki çatlayacak ama
Nurr_22_22 _Nuni_ hamileliğimin basindan beri kullandım şükür o dönem hiç catlagim olmadı ama doğumdan sonra bıraktım sonrasında oldu az az doğumdan sonra siz bırakmayın sakın bebek yağı kullandım hep
buusur _Nuni_ 3. Aydan itibaren başladım henüz çatlağım yok ama bol su da için yanında inşallah çatlamayız
[silindi] _Nuni_ karin belli olmaya basladiktan sonra bence herkesin ki farkli zamanlarda cikiyor. Goguslere de ayni sekilde
Sengul-9798 _Nuni_ zayifsan eğer erken başlıyor ben zayiftim 29.cu haftalarda başladı ve hiç bişey kullanmadım şuan 34+1 im hiç krem yağ filan fayda etmiyor
[silindi] _Nuni_ ben de o aralar başladım ama hizli kilo aliyordum oyle sabah aksam sürmedim dustan sonra surdum sadece bazen gunluk bazen iki gunde bir simdilik göbekte catlak yok bacaklara yapacak hiiic bisey yok 🤦🏼♀️
smyctn _Nuni_ ilk hamileliğimde hiç birşey kullanmadım ve asla çatlağım olmadı şimdi ise 38. haftamda hafif çatlama var 🤷🏻♀️
Minmini _Nuni_ 12.haftadan itibaren başlamanız en ideali. Cildiniz, karnınız büyümeden elastikiyeti kazanmalı.
Betulnnmz _Nuni_ 16 da başladım 35+2 yiz devam ediyorum kaşındıkca sürüyorum valla kaşımamak için 😃 başta kantron yağı kullanıyordum şimdi zeytinyağı kullanıyorum
Betulnnmz _Nuni_ çatladıkca kaşınıyor diye biliyorum ben o yüzden kaşımayaym diye sürünüyorum sürekli pehlivan gibi 😀 birde üstünü bir yazma ile sarıyorum kaşırsam da direk temas etmeyeyim diye 😃