38 haftalık olucam hala tiroit ilacını kullanıyorum. 3-4 arası değişiyor. Her ay kan verip tsh ve serbest t4 bakıyor dahiliye. Çok yüksek olmadığı için korkulacak bir durum değil sadece tedbir amaçlı kullandığımız bir ilaç dedi dahiliye doktorum. Her gün içiyorum ilacı