Nurkoylms Kizlar 11 haftalık gebelikte troit degerim 3.91 cikti doktor yuksek dedi bisey olurmu ilac baslayacak sanirim
Aslibh Nurkoylms korkma canim o kadar yuksek degil bol su ve hareket en fazla levatirion kullanirsin ben yillardir kullaniyorum korkulcak bisey yok hamilelik tiroitidir hamilelik bitince ilaci birakirsin
Zynppp_0999 Nurkoylms bende hamileliliğimin başından beri kullanıyorum Şuan 32 haftalığız hatta doğumdan sonra da bir süre kullanacakmışım doktorum öyle dedi.3 küsürdü ilk başta şimfi 2 düştü euthyrox 50 kullanıyorum. Troid hamilelikte çok önemli kullan içmemezlik yapma.
Cocuk Nurkoylms normal değer hamilelerde 2 olması gerekiyor benim de öyle çıktı ama 10 gibi çok yüksek olmadığı sürece sorun olmaz diye biliyorum
Makbulebilgen Benimde 8. Haftada 5.2 çıkmıştı.4 aydır ilaç kullanıyorum.2.8 e indi. Değerler çok yüksek olmadığı sürece bebeğe birşey olmaz diye düşünüyorum.Doktorum da öyle söyledi.
Nurkoylms Makbulebilgen yaaa anladim canim bende tekrR kan vercem ona gore ilaca baslancak siz hangi ilaci kullaniyorsunhz acaba
DilanDelal Nurkoylms sağ olun e ile başlayan bir ilaç var 50 mg kullanıyorum. Sanırım herkese aynı ilacı veriyorlar
Ftmlhn Nurkoylms benim de aynı şekilde ilk üç ay 2.5 olması gerekiyor üç aydan sonra 3 ün altında olması gerekiyor dedi doktorum bana 25 mg ilaç kullanıyorum
Aslibh Nurkoylms yok korkma dogumdan bi zaman Sonra geciyor kalirsada bi kucuk ilac ama bak hamileyiz 30gunde bir olctur devlete gidebilirsin
Cocuk Nurkoylms ilaçlarınızı düzenli olarak her sabah kahvaltıdan önce almaya özen gösterin inşallah düşer
Burcuer Nurkoylms ilk gebeliğimde 4 falandı değerim 9 ay boyunca içtim çok şükür sağlıklı oğlum içmezsen sıkıntı olur içinde hiç bir zararı yok Emin ol🥰
Nurkoylms Burcuer anladim canim şuan ilac hic kullanmadim 3 aylik hamileyim hastaneye de 10 temmzuda randevu alabildim hani bisey olurmu ozamana kadar ya
Burcuer Nurkoylms euthyrox 50 verecektir muhtemelen genelde onu veriyorlar ben ikinci gebeliğim de yüksek çıkınca kanda kendim aldım içtim zaten aynısını yazacaktım dedi doktorda:)
Sltnn40 Nurkoylms tiroit değeri hamilelikte çok önemli ben kızımda ilaç kullandım 5.9 ile çok yüksekti düşüğe neden oluyormuş 6 ay kullandım her ay kontrol altında ikinci hamileliğimde kullanmadım 3 aylıkken kalbi durdu şimdi 7 aylık hamileyim ilk öğrendiğim günden beri ilaç kullanıyorum gebeliğe baglı tiroitlerim yükseliyor 4.2 ile başladım her ay kontrole gidiyorum 1.60 şuan ihmal etme ilaca basla biran önce canım
Aycan1234 Benimde hamilelikte çıktı ilk aylardan itibaren ilaç kullanıyorum şuan 33+6 yiz ayda bir dahiliyeye kan vermen gerekiyor ben öyle yapıyorum çok yukselmisse dozunu attiriyorlar yoksa normal ilacına devam ediyorsun bişey olmaz canm