Berkos yaaa ne güzel sen bir gittiğinde sor bakalım görür cinsiyetini dikkatli bakıyor yanılma oranı düşüktür diyorum ben 🥰bende bi ümit belki kızdır belki dediği gibi kordonu görmüştür dedim ama erkek oldugu netleşti ilk gebelik hani önemi yok ama kız daha bıcır bıcır geliyor bana nedense hep istedim ama kısmet değilmiş demek ki 🥰😌