1kucukbaby her kesin sözünü ciddiye alma, Allah her kese çeke bileceği yükü verir, her bir kadın sağlığı izin verirse tabi normal doğum yapa bilir. Kendine, vücuduna ve Allaha güven. Her şey yolunda olacak İnşallah. Ben de 32+6 hamileyim. Hiç korkum yok, doğal akışa bıraktım kendimi. Her şey yolunda giderse normal doğum tercihim. Pozitif doğum hikayeleri aç dinle youtubda ve burada oku. Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin Amin🙏🏻