Kızlar meraba bende doğumdan korkuyorum panik atak var bende ve doğum başlıycağı günü panik olurum ben illaki yani o şekilde nasıl doğum yaptırıyolar acaba bilen yada bu durumu yaşayan varmı aranızda en çok dopum sırasında çarpıntı ve tansiyon yükselmesinden korkuyorum öyle olursa ne yapıyolar sakinleştirici filan veriyolarmı