Portredekitirtil Tugbazdmr bende şimdiye kadar ayda bir gidiyordum 28 de gittim en son. 3 hafta sonra gel dedi
Kalbiimde2can Neris_poyraz bana suyumun biraz fazla oldugunu söyledi doktorum en son gittigimde normale dönmüs ama her hafta geleceksin kontrole dedi her gittigimde ertesi hafta icin randevu veriyor hem muayene ediyor hem nst bagliyor
Neris_poyraz Kalbiimde2can suyunuzun normale dönmesine çok sevindim peki nstye ilk kaçıncı hafta girdiniz?
Kalbiimde2can Neris_poyraz sagol canim 31 haftalikken girdim canim 2 haftadirda her hafta gidip giriyorum
Sareee39 Haftadayız sürekli 1 ay 10 gün ara ile çağırıyor yani 40-45 gün de bir ve çok uzun görmek için sabırsızlanıyoruz sürekli 😒