Tugbazdmr Güzel anneler, anne adayları doktor kontrolünüz kaç haftada bir oluyor ben 29+5deyim gittiğimde 3 hafta sonra görüşelim dedi, sizin kontrol sıklığınız nedir?
Gkee Tugbazdmr 30. haftaya kadar 4 haftada birdi 30. Haftamdan sonra ilk 32 de gittim 2 haftada bire düştü 35+4 36 da gidicez allah nasip ederse🥰
Ulviyya-25 Tugbazdmr ben 34de gittim en son,38de gel alttan muayene edelim dedi.ayda 1kez gidiyordum,şu an bir fark yok)
birannis_ Tugbazdmr 29+5 de gitmiştim hersey normal güzel gözüküyor 1 ay sonra görüşürüz tekrar dedi bakalım gittiğimizde ne diyecek 🤷🏼♀️
2prensessannesi Tugbazdmr ben 6 haftalikken gittim kalp atisini keseyi gordum suan 12+2 yim yari gidecegim nasipse . 15 20 günler bana gereksiz geliyor
birannis_ Tugbazdmr kesinlikle çok heyecanlı 2 ci gebeliğim ama ilk gibi hissediyorum rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 🌸
TugSozTan 32e kadar ayda bir 32den sonra haftada bir şuan 38 olduk sanırım eğer hala doğurmazsam 39da haftada iki çağırıcam dedi
Youngmotherr Tugbazdmr bildim bileki ayda 1 gidiyorum 30+6da gitmiştim en son şimdi 35+0ken gideceğim 32+6yım
Kalbiimde2can Tugbazdmr biz 31. Haftaliktan beri haftada bir gidiyoruz simdi 33+5 olduk en son gecen carsamba gitmistim yarin yine gidicem 🙈
Neris_poyraz Kalbiimde2can belirli bi nedeni varmı haftada 1 gitmenizin. Benide 30 dan sonra haftada 1 çağırıyorlar karın çevremiz 1 hafta geri olduğundan sürekli takip gerekiyor diyorlar
Kalbiimde2can Neris_poyraz bana suyumun biraz fazla oldugunu söyledi doktorum en son gittigimde normale dönmüs ama her hafta geleceksin kontrole dedi her gittigimde ertesi hafta icin randevu veriyor hem muayene ediyor hem nst bagliyor
Fatmayagiz 33+4 deyiz ama yine 4 haftaya bir benim kontrollerim. Özele gidiyorum çok ilgili iyi bir doktorum var bi sonraki gidişime çatı muayenesi yapacak