ummanidemirer GPinar valla ben dalin nemlendirici kullanıyorum 30. Haftadaym daha çatlak vs olmadı cok şükür çatlak kremlerine çok para vermek saçma geliyor
mikmik_ GPinar Gratisten 15₺ ye badem yağı almıştım, onun dışında da birçok şey aldım ama bence gayet yeterli😊 önemli olan boş su tüketimi ve gen tabiiki🫠
Semihaa1 Hindistan cevizi yağı ve bebe yağı sürdüm 36. Haftamdayım 2 gün önce ayna da gördüm göbeğimin altında küçük küçük çatlamaya başlamış şaka gibi son haftalar da çatlamak😥 moralim aşırı bozuldu inşallah devamı gelmez
Hoppala78 Lierac ta müstelada aldım evet pahalılar ama korurlar belki ve olmaz çatlak umudum var çünkü çatlak olduktan sonra düzelecek birşey değil
Merveeecii GPinar GPinar pharmaceris çatlak kremi ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 2.ayımda başladı şuan 6 aylık hamileyim henüz çatlağım yok tavsiye ederim
Senannnn MerveKitiz benim genel olarak pek kıl tüy problemim yok çoğalmaya meyilli de değil o yüzden bir sorun yaşamadım ama cilde göre değişiyordur mutlaka
MerveKitiz GPinar ilk haftalarda doğal hindistan cevizi yağı da kullanabilirsin benim 13. haftam hindistan cevizi yagini her yerime suruyorum. Diğer kremlere karnım gerçekten belirmeye başlayınca çok kilom değişirse başlayacağım.
imaygul GPinar tatli badem yagi en iyisi. Her aksam sicak dustan sonra kullaniyorum. 7 ayligim catlak yok. Ama gen diye bisey var. sadece bakimlarla fazla catlamamasini onlemlemis oluyoruz. Bi de bol su ic
battaniyemkareli imaygul sıcak duş mu🥺 ben korkudan nerdeyse soğuk suyla duş alıyorum, sıcak suyla duş alabiliyor muyduk