GPinar ya mutlaka etkisi vardır nemlendirmenin ama aktarlarda satılan doğal içerikli badem yağı vs daha etkilidir bence. Ben bioil, lierac, bebek yağı vs kullandım ama malesef 29. Haftamda karnımın alt kısımları çatladı şuan o çatlaklar baya genişledi hatta. O kadar dikkat edip sürekli nemli kalmasını sağlamama rağmen çatladım. Biraz cilt yapısı ile ilgili bir şey. Yine kullanın bir şeyler ama çokta kasmayın derim, çatlayacağı varsa çatlıyor emin olun