g-gamzee _tuuggcce_ yeni gördüm mesajınızı ben son anda Bülent beye başladım doğumu da onunla yaptık gayet güzel geçti çok iyi bi doktor yanında çok rahat hissediyor insan kendini gerçekten 🥰
g-gamzee _tuuggcce_ inşallah çok güzel geçer her şey. Ben sürekli salavat getirdim dua ettim sonuna odaklandım çok şükür sağ salim aldık kucağımıza 🥰 hastaneden yana da içiniz rahat olsun bütün ekip çok güzel ilgilendi bizimle 🌸
Sibelnehir g-gamzee hayırlı uğurlu olsun gözünüz aydın Allah sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🥰🥰acaba spinal ameliyathanede mi yapıldı yoksa odada mı yapıldı, birde sonda uyuştuktan sonra mı takıldı önce mi
g-gamzee Sibelnehir amin canım hepimize inşallah 🙏 önlüğü giydirip ameliyathaneye aldılar orda yapıldı spinal de ama iğne asla hissedilmiyor sondada iğneden sonra olduğu için hissedilmiyor ben ne zaman takacaklar dedim taktık bile dediler çıkardıkları zamanda acımıyor çok ufak hissediyorsunuz sadece 😊
_tuuggcce_ g-gamzee inşallah öyle olur. Ameliyathanede mi yoksa doğumhanede mi yapıyorlar sezaryeni? Gerçi sezaryen ameliyat olduğu için ameliyathanedir diye tahmin ediyorum
Sibelnehir g-gamzee benim ikinci doğumum olacak nasipse, spinali hissetmemiştim ama sonda ilk dopumdan bende travmadır, çok sevindim cidden uyuştuktan sonra taktıkları için 😊
cevikannesi Ben de Bülent Serdar San’a gidiyorum herkes gibi ben de memnunum güzel yorumları gördükçe de sevindim açıkçası :) henüz 23 haftalığım tabii doğum süreci ile alakalı bilgim yok