g-gamzee ben 45 gün önce yaptım doktorum Bülent serdar sandı, doktorumdan memnun kaldım doğum öncesi ve sonrası ilgisi güzeldi herhangi bir sağlık sorunu yaşamadım ama bir daha doğum yapacak olsam hastaneyi tercih etmem 12de yemem gereken yemek 1de zorla isteye isteye geldi, serumum bitti acil tuvalete gitmem lazımdı çıkarmaya kimse gelmedi 4 defa çağırdığımız halde serumla beraber gittim işim bitti yarım saat sonra almaya geldiler, taburcu olurken damar yolunu çıkarırken kanadı kolum pamuk verdiler bant istedik bulamadım su an diyince hemşire eşim en sonunda patladı kavgayla ayrıldık