Tgcssss35 herhangi bir problem yaşamadı ilk deneyimi olduğu için kendince artılarını eksilerini bakılınca ilgi olarak iyiydi temizlik olarak olsun bir de özel hastane sizin durumunuzw gore zaten ilgilenmek zorunda ama sürekli gidip geldiler ilk kaldırmada olsun emzirmede bebek için genel bilgi yengemi bile ilk kendileri giydirdiler bizden kimseye söylemediler