BusraKula hiç gitmedim cnm acikcasida korkuyorum gitmeye 5 ay once bi düşük yapmistim onda cok erken qitmistim surekli surekli hastaneye qidiodum kan degerlerim 2 katı yukselmiodu yavas yukseliyodu saglik ocaginda kan verdim iki qune bir 673.8 beta deqerim 4 gun sonrada 3binlerdeydi yani suan iyi ilerlio ama ben 1yada 2 hafta sonra qidicem ogreneli 10 gün oldu kendimi zor tutuyorum qitmemek icin bi yandanda gidince kotu şeyler duymaktan korkuyorum ☹😔