BusraKula olabilir sanırım ben yanlış hatırlamıyorsam adetim gecikmesinin 4. Günü kan testi ile öğrendim ve ertesi gün keseyi gördük, o zaman doktorum 10 gün sonra çağırmıştı kesenin büyüyüp büyümediğine bakmıştı daha sonra tekrar 10 gün sonra gittiğimizde kalp atışlarını dinleniştik o zaman da 7+4 demişti, sizin de sanırım 6 nın sonları 7. Haftanın ve 8 . Haftalarda inşallah duyuluyor geneli, olur da duramazsanız bile panik yapmayın yine bir hafta daha beklenir o zaman daha net duyarsınız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻