Esra1139 aşkım bence iPhone. Birikim karşılıklı olmalı, eşiniz de birikiminize destek olmalı. Eşiniz birikim yapıyor mu ? Sizi destekliyor mu ? Şahsen benim eşim yapmaz, yapmadığı gibi de kardeşine para yedirir. Kardeşi eşek kadar adam, üniversitesini bitiremedi. Neden ? Abisi bakıyor diye. Abisi hazır veriyor diye. İşe girip çalışmayı bile düşünmez eşek herif. Benim bütün hakkımı bunun sülalesi yedi. Birikimim de gitti çünkü benim yaptığım artmaz oldu. Ailesine 5 gidiyorsa bana 2 geliyordu. Yatırımlarını kendine yap. Yoksa başka yollarda başka şeylere gidiyor. Tabi senin eşin benim ki gibi değilse, kendiniz için birikim yapın 🙏🏻❤️