Hayalgokce gec degil ogluma 29da gebe kaldim simdi kizim olacak 31yasindayim. Bence 2cocuk yada daha fazlasi yapabilene tabikide bu kisisel gorus ama sahsen ben tek cocuk taraftari degilim Allah gecinden versin ama ilerde ben yada babasi olmadigi zamanlarda kardesler birbirlerine sahip ciksinlar yalniz kalmasinlar bu cocukluk donemleri icinde gecerli bi abim ablam kardesim var diyebilsinler diye düşünüyorum.