kariyerdeyaparimbebekte22 Yani kilonuz çok sayılmaz ama bundan sonraki zamanlarda kilo artışının daha fazla olabileceği öngörüldüğü için yiyip içtiklerinize dikkat edip bol egzersiz,yürüyüş vs yapmaya özen göstermelisiniz. Sabah bol protein içeren güzel bir kahvaltı
Öğle arası türk kahvesi,yanında birkaç adet kuru kayısı vb kuruyemiş
Akşam da normal yemek yiyebilirsiniz. Ben yemekten sonra meyve saati yapıyorum eşimle mesela,karpuz peynir olsun,kavun veya kiraz o an evde ne varsa yanında da kefir içiyorum,günü kapatıyorum 😂
Gündüz saatlerinde YouTube dan hamile esneme hareketleri, egzersizler yapıyorum. Hiç olmadı yürüyüşe çıkıp 45 dk 1 saat yürüyorum. Bunun yanında bol su içmek de önemli bence.