kariyerdeyaparimbebekte22 57 kiloydum 64-65 oldum Çok mu fazla aldım acaba ya moralim bozuk gittikçe şişiyorum oysa cokta yemiyorum ödem mi tutuyorum acaba iki öğün yiyorum bir tek
birannis_ kariyerdeyaparimbebekte22 şeker varsa oda yapar kiloyu bende öyle kilo aldım suan yediğime içtiğime dikkat ediyorum bu ay kilo almamışım çok şükür
Suleglpk_22 kariyerdeyaparimbebekte22 Bende 24 +1 haftalığım 62 kilo dan 69 oldum Normal mi acaba yemek yemeyince halsiz düşüyorum sürekli birşeyler atıştıriyorum
babyandmomyy bende 27 hafta 7 kilo aldım ama ben herseyi yiyorum fastfood paketli gida onlar falan yapti bende :(
birannis_ kariyerdeyaparimbebekte22 o yüzden kilo alıyorsunuzdur ben aşırı meyve tüketiyordum kilom suyum fazla çıktı şekerime baktırdım gebelik sekerim çıktı önlem alınca şimdi hepsi normale döndü çok şükür aldığım 9 kiloda bu ay sabit kaldım
kariyerdeyaparimbebekte22 Suleglpk_22 Bende o aralıkta aldım biraz dikkat etsek aslında iyi olur doğuma kadar balon olacağız yoksa
Suleglpk_22 kariyerdeyaparimbebekte22 Aynen haklısın canım da 🤗hemen tansiyonum düşüyor yada halsiz oluyorum az yeyip sık yemek birde sağlıklı beslenmeye özen göstermemiz lazım havalarda iyice ısındı zorlayacak maalesef 🥴😐
Ilosunuz1 kariyerdeyaparimbebekte22 bende sizinle aynı durumdayım 24. Haftalık hamileyim 57 kiloyla hamile kaldım şuan 64.70 Gram kilo almışım ☺️ yarın şeker yükleme testi yaptırıcam. Yanlız değilsiniz bide Ayni kiloyla hamile kalmışız aynı haftada yine aynı kiloyuz 😂
kariyerdeyaparimbebekte22 Ilosunuz1 aa evet haftamızda kilomuzda aynı ☺️ bende bir sonraki muayenemde şeker yüklemesi yaptıracağım