Ebrucukk Babymom22 yaa bende 3,4 gün once basladı cuma kont gittim hemen cnkı hıssettım kendımde olan dehısımı vajınamdakı kemıklerın agrıdıgını baskı oldugunu ,3 cm acılma bebek kafası kanalda cıktı agrım cıktı nst de de yarın sabah ameliyata alıcak 😅
Melti Babymom22 sizin kaç haftalık şuan, hala devam ediyor mu ağrılar. Ben de 27+5 teyim vajina kemiğimde ve hemen yanlarında bacaklarımla birleşen yerlerde ağrı var ayağa kalkarken baştan çok zorlanıyorum sonra açılıyor. Normal mi endişelenmeli miyim bilemiyorum
Lndakrmn Evet bende de gün içerisinde aynı şikayetler oluyor doktorumla görüştüm doğuma yakın normal olduğunu belirtti bu tarz şikayetlerin düzenli sancılar suyun gelmesi nişan belirtisi olmadığı sürece sorun olmayacağını söylemişti 🌼
Lndakrmn Babymom22 aminn hayırlısı ile son günleri de iyi geçirmek nasip olur umarım hepimize biraz heyecan biraz sabırsızlık var ama geleceği günü vakti kendi belirliyor bebek sağlıklı dogumlarımız olsun 🧿🙏🏻🎈
Lndakrmn Sizde de akıntı fazlalığı var mı bu hafta da ben fazla hareketli bir insanım onun etkisi mi diye düşünüyorum
Lndakrmn Ebrucukk saglıklı doğum haberini bekliyoruz sorunsuzca gecer dogumun inşallah 🤲🏻sonunda kavuşuyorsun bebeğine gözünüz aydın 🧿🤗
Ebrucukk Lndakrmn çok teşekkürederim inşallah sizlerde saglıkla kucagınıza alırsınız bende cok heycanlıyım 🙇🏻♀️
Babymom22 Melti şuan 39+1 hala devam ediyor acilde çatı muayenesi yapıldı bebek baş geliş olduğu için baskı yapıyormuş normal dedi