Suzii Bir sıkıntı yoktur dimi sizce ? Dün kadın doğum hastanesinin aciline gittim ultrason ile baktı , Ben kese göremiyorum bizim ultrasonlar 20 lik poliniğe gelin öyle baksınlar dedi daha kan aldırmmaıştım çok korktum.
Daha sonra kan aldırımca internetten baktım normal değerlerde