Sevde4299 Arkadaşlar 31 haftaligim artık temzilemede çok zorlanıyorum. Tüy dökücü aklıma geldi siz kullanıyor musunuz zararı var mıdır?
Ygt2121 Sevde4299 aslında jel formunda olan tıraş bıçakları çok rahat oluyor bende 33 haftalık oldum o tıraş bıçakları görmememe rağmen neredeyse hiç bırakmıyor sana da öneririm aşırı rahatlık sağlıyor.
Sevde4299 Gamze-gmz ama ağda uygun değil ki başkasına açmamız caiz değil doktor ayrı tabi ben zaten jilet kullanıyorum Venüs ün ama onlada oyalaniyorum , veet hemen döküyor hamilelik boyunca kullanmadım merak ettim kullanan var mı diye
JEFF Veet sprey kullandım hiç bir şey olmadı , bikiniyede bacagada kolada. Çocugum 11 aylık şu an , ikinciye hamileyim yine almayı düşünüyorum
Pnr_KMRC1 Sevde4299 ağdaya gidiyorum bende 30 haftalık oldum geçen burda bi yorum gördüm 30 haftadan sonra ağda doğumu etkiliyor doktor önermedi die kafam karıştı bende napıcağımı bilemedim doktor randevumada bir ay var
Gamze-gmz Pnr_KMRC1 kim diyo bilmiyorum da agdayla doğumun alakası yok. Sadece son zamanlarda ayda 1 değil de 2 haftada bir tam çıkmadan gidersin daha rahat olursun. Ben ilk gebeliğim de de bırakmadım son ana kadar yine devam ediyorum bunda da
ballikedii Sevde4299 38. Haftadan bildiriyorum beyaz tenkitim ağdaya asla gidemiyorum jiletle almak zorundayım hep heryerimi Venüs jilet kullanıyorum 5 bıçaklı jelli ona rağmen kalıyor çünkü edilemiyorum 3 temmuzda sezeryan doğumum var eşimden destek almak zorunda kalıcam maalesef ilerledikçe zorlaşıyor alması
Youngmotherr ballikedii ben 32+4 üm göbeğim bikini bölgemi kapattığından beri eşimden yardım alıyorum gerçekten kocamdan bazen utanıyorum halbuki utanmalık bisey yok ama tuhaf oluyo 🤣
ballikedii Youngmotherr of evet banada 30. Haftadan beri söylüyor yok doğum öncesi yardım edersin dedim en son normal bişey bu diyo ama bende çekiniyorum bi onu yapmadığın kaldı zaten dedim en son ama başka şansımız yok valla 😂
Youngmotherr ballikedii çekine çekine söylüyorum bazen sanki bebeği doğurt diyosun alt tarafı temizliycem korkma ısırmam seni diyo 🤣
ballikedii Youngmotherr hahahaha benimki de ama şimdiye kadar pad geçtim pazar günü ona temizlettiricem mecbur 😂
Dunyevi Sevde4299 ben hep jilet kullandım 1 saat banyoda geçiyodu😂 şimdi dikişim var 40 gün öylemi durcam tecrğbeliler yaza bilşrmi
Dunyevi Busrabulduk- ama havalar çok sıcak ya pişik oluyo galiba çok acıyo😂 dikişe acıyor doktora öyle hayatta gitmem valla enfeksiyon varsada😆
Busrabulduk- Sevde4299 jel bariyerleri jiletlerden kullanabilirsin kesinlikle kesmiyor kıl da bırakmıyor biraz pahalı ama olsun çok rahat
Bezgii Zararı var diye biliyorum. Hiç bulaşma bence. Bir agdaciya git kız 5 dakika sürmüyor ben de hamileliğin son aylarında başladım iyiki de yaptırmışim korkuyordum bide agdadan düşün ama o kadar hızlı ve pratik ki