Deletedmom15257 tugbaarya çünkü.prematureler bi farkindalik yaşayan bilir o.donemi.o.sureci ☺ben elimden.gelinceyene kadar hepsine yardımcı olcam.cunku ben hiç yardım.almamistim 1 arkadaştan başka
1850 Dunyammmmmmm bben 24te kanama oldu. Haftada ıkı pruloton ıgne vuruluyorum suan 30. Haftamdayım.Kesıldı ama ara ara lekelenme oldu. Her tuvalete gittiğinde kan görcem mi diye korkmak cok kötü. Allah yardımcınız olsun
tugbaarya Deletedmom15257 çok şükür bende çoğu posta bildiğimi öğrendiğini yazıyorum şuan iki bebeğime tek bakıyorum sezeryan snr bir gün bile dinlemedim 50 gün oldu mesela bu birnornek o yüzden bende eherkese bildiğimi yaşadığımı paylaşmak istiyorum
Dunyammmmmmm Kızlar çok teşekkür ederim. Allah hepinizden razı olsun ve evlatlarınızı size bağışlasın inşAllah 🤲🏻
Dunyammmmmmm tugbaarya çok sağol canım Amin 🙏 bende geceyi evde geçirdim az az kahverengi devam ediyor şuan. İnşallah bişey olmaz
Dunyammmmmmm melektb Allah razı olsun 🤲🏻 Bana da oral yolla kullan kanaman tamamen bitene kadar dedi doktor. Hem hap hem iğne yazdı 😕
Dunyammmmmmm GlZngin Allah yardımcınız olsun canım vaktinde zamanında sağlıkla al kucağına inşallah 🤲🏻
Areforhanayaz Dunyammmmmmm hayır gıtmedım ama doktorumla konustum akıntı gıbı mı dıye sordu evet deyınce korkmayın musaıt oluncada gelın dedı gıtmedım bende cunku her ıkı gune bır hastanede olmak cok kotu