Dunyammmmmmm Canım benimde o haftalarda kanamam oldu 4 gun hastanede kontrol altında kaldım bir hafta aktif kanamam oldu sonraları azaldı 15 gun sonunda tamamen kanamam gecti. Bu surec de 3 ogun progestan 200 mg ilac kullandim suan geceleri yatarken kullaniyorum 34 haftaya kadar kullanicam. Kanamam oldugunda 1 ay sadece lavobaya ve yemek yemeye kalktim. Canım oncelikle kendini yormamaya bak bol bol dinlen fazla yurumemeye dikkat et. Ben ilacı kanamamin az oldugundan itibaren fitil olarak kullaniyorum hem yan etkisi az oluyor hemde bu sekilde daha iyi etki ediyormus.. Sormak istedigin bisey varsa sorabilirsin.. Rabbim yavrunu sana bağişlasinn..