Bende de kanama olmuştu progrestan verdi 1 hafta sonra yine oldu hafif şekilde hiçbir sorun yok kese gayet sağlıklı tutunmuş bebek oluşumu başlamış dedi.
Kanama hafif olabilir dikkate alma yerleşme kanamasıdır vs dedi.
Ertesi gün,gün boyu leke leke çok az kanama oldu .
Akşam rahimden makata inen hafif şiddetli ağrı yaşadım ve parça düşürmeye başladım.
Hastaneye gittigim zaman her yerim kan içinde kalmıştı,doktor herşey için çok geç düşük yapıyorsun dedi.
Yaşadığım en berbat geceydi eve geldim lavaboya girdiğim zaman keseyi ve tüm parçalarını komple düşürdüm.
Dün o kadar güzel şeyler söyledi diğer doktor şimdi neden bu oldu desende tatmin edecek bir cevap alamadım.
İçim yanıyor resmen