Sak94 çok şükür sağlıklıyız ama evet tehdit varmış sadece yat dinlen dedi. Kanama ve sancı olması normal değildir hiçbir zaman dedi doktor rahim keseyi atmak istiyormuş ama çok şükür kesem büyümüş. Rabbim kimseyi bu korkuyla karşı karşıya bırakmasın inşallah 🤲🏻